Ombre!

Jag är så sjukt trött idag. Olivia har en period med såna där HEMSKA nätter där hon vaknar minst 7 gånger och gråter. Jag är som en zombie om dagarna och nu i 2 veckor är det gå upp på morgonen och jobba. Gillar em jobb bättre 😴! 


Jag har fåttt för mig att göra någon förändring åt mitt hår. Hade sån hemsk utväxt! Sagt och gjort.. i fredags började jag och slängde i en färg men blev inte alls nöjd! Gjorde ett nytt försök idag. Blev lite bättre och det får duga för nu ! :) 
Bild 1 i torsdags, bild 2 igår och bild 3 är idag :). 

Både igår och idag har vi haft super väder. Så igår var vi till djurpark på förmiddagen och promenad i hamnen samt lekparkshäng på em. 
Idag besökte vi en annan lekpark på fm. Har ni också sol? Vårkänslor deluxe! 

Nu vill jag egentligen bara gå och sova men ska hålla mig vaken en stund till. 
Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer:

1 Mirre:

Det vart ju jättefint =D, skönt att fräscha upp det

Kommentera här: