Trött är bara förnamnet

20:40 robin fick Olivia att somna och la ner i hennes säng 
21:40 vaknade hon och fick då sista amningen inför natten. 
21:52 tog bort henne från bröstet och flyttade upp henne till huvudändan och lät henne sova där tills nästa uppvak. 
23:05 väcker katt jäveln henne genom att gu runt och skrika!!! Då fick jag söva om henne på pilates bollen. Och la ner henne i sin säng 23:15. Skott i skallen på katten!!? 
00:30 vaknar hon igen. Provade pilates bollen gick inte, gav 60 ml ersättning som hon klunkade. Provade bollen igen efter det, somnade. La ner i sin säng, vaknade. 
Skaka på nestet, somnade. Då sprang kissnödiga jag på toa, då vaknar hon .. Springer tillbaka och börjar hela processen igen.. Hon vägrar somna. Min kropp och hjärna orkade inte mer. Gråten i halsen och tålamodet i botten. Olivia orkade inte heller. 
01:30 nu la jag mig med henne i min säng och gav bröstet. Blir inget snuttande utan när hon är klar flyttar jag upp henne till huvudändan. 
01:50 drog ut tutten och flyttade upp henne 
04:50 ammade 
07:20 godmorgon. 
Jag själv hinner inte koppla av och somna innan hon vaknar igen. 
TRÖTT och misslyckades. Men är en början. 


Kommentarer:

1 Sara:

Du är så duktig kära mamma! Förstår att du måste vara heelt slut alltså! Jag hoppas verkligen att det vänder för er snart så ni får sova. All kärlek <3

2 alice:

åh fy :( så duktig!

3 Days by Johanna:

åh såna nätter är så dryga :( Hoppas denna natten blir mer lugn för er :)

Tack är super nöjd med ommålningen

4 Mirre:

Tycker det låter som på rätt väg, men förstår du är trött <3

5 CAMILLAESI:

oj, låter jobbigt..:/

Du är duktig som kämpar på <3

Kommentera här: