Ratar bröstet

Min lilla Olivia somnar inprincip aldrig vid bröstet längre utom på natten. 
Hon har börjat rata det och vill somna i min famn när jag guppar på pilates bollen. 
Att sedan lägga ner henne är lite kämpigare. 
Brukar ta några försök innan man lyckas. 
Men varje gång hon somnar på dagen nu så lägger jag ner. Det är så skönt att få tid att hinna fixa annat än att sitta fast med en sovande bebis .
Hon sover i min säng på natten än men ska börja vänja henne med sin egen snart. En sak i taget. 
En annan sak som är positiv är att nu två dagar i rad har hon somnat förmiddags luren utan amning. Endast frukost (gröt eller någon puré). Så kan nu säga att jag bytt ut ett mål iallafall :). 
Här ligger hon nu och sover med sina gosedjur ❤😍

Kommentarer:

1 Mirre:

Oh hon börjar bli lite större tös minsann och så söööt

2 Elena :

Skönt att det går framåt! :)

Kommentera här: