Prinsessan Belize

Minns dagen som igår. 
När din mamma och pappa skulle komma hem till oss och fika och jag sa "nu är dom säkert gravida".  Men trodde ändå på något sätt att "nä hon drack ju på midsommar så de är dom nog inte.."..  
Dom kom hem till oss och vi hann inte ens sätta oss ner innan dom berättade det, dom väntade dig. Dom var bara i vecka 4 eller 6, minns inte exakt men tidigt var det. 
Jag blev såå glad, tror dom minns min lycka!  
Jag och din mamma väntade våra prinsessor tillsammans. 
Olivia kom 5,5 månader innan dig, din framtida bästis.  
Men jag fick följa dig och din mamma i 9 långa månader.
Jag längtade efter dig. Kände dig sparka på min hand. 
Nu är du här äntligen!  Och idag fick jag träffa dig för första gången.  
Grattis till din bästaste mamma och pappa. 
Finaste lilla prinsessan Belize ❤.

Kommentarer:

1 Mirre:

Men ohh äntligen och så fiint namn =D, så rart du skriver med

2 MATILDA:

vad fin!!

3 Kaisa:

Vad fint namn :)

4 Sara:

Åh vad fint!! ❤ Vi älskar dig och är så tacksamma att ni finns i vårat liv 💕

Kommentera här: