Knivhugg

Ja gud va magen har sjunkt nu. Och hon trycker sig neråt hela tiden. :P
Känns som någon hugger mig med kniv där nere...
Och det berätta jag för Robin igår och det skulle jag aldrig gjort.. För inatt drömde jag en hemsk dröm om knivhugg...
Drömde att Robin tog två knivar som han jaga mig med och fick in 2 hugg. Så jag tog också upp kniv och tänkte försvara mig samtidigt som jag var helt svag för jag förlorat blod så grät jag och sa "Snälla Robin jag vill inte det här, jag älskar dig så jävla mycket!"..
Han skratta bara och fortsatte hugga mot mig och fick sedan in en kniv i mitt hjärta och en i magen.
Alltså aldrig haft så hemsk dröm tror jag..
Så snälla lilla älskling i magen sluta göra så det känns som knivar där nere tack. Gjort det sedan igår. :P
Även haft väligt mycket mensvärkskänslor.
 
Idag köpte vi nya huvudkuddar (Eller min älskade mamma köpte de åt oss). För jag sover sååå himla dåligt och får så ont på nätterna (I hela kroppen!). . Våra kuddar är 5934893 år gamla så är bara som små bomullsbollar där i haha.
Även laddat upp med mat till Robin som han kan ta med till förlossningen och dricka och choklad till mig.
Nu får du snart komma pluttan! 18 dagar kvar till beräknad.
 
Här får ni några bilder från min barndom. Lilla grisen Angelin. Jag undrar hur min prinsessa kommer att se ut <3

 
.
 

Kommentera här: