Its a girl!

Godmorgon.
Igår blev jag hemma från jobbet för sprängande huvudvärk och kände mig inte pigg alls.
Idag mår jag lite bättre, ingen huvudvärk men är inte helt pigg heller men blir jobbet ändå.
Jag beställde även olja för bristningar igår, får se om det funkar ! :P
Jag vet att det inte kommer undvika att bristningar kommer då det beror på hormoner. Men om det kanske kan hjälpa att minska eller få mindre synliga så kan det vara värt ett försök.
 
Blev väckt innan 8 av att de ringde på dörren men va så trött att jag inte orkade öppna..
3 min senare ringde det på IGEN så gick o kolla i kikhålet o såg att det var byggarbetare..
Jag gick bara o stängde in mig o katterna i sovrummet, orkade inte öppna o se ut som hej kom o hjälp mig.
3 min senare igen plinga det på men den gången gick han in efteråt.. Behövs det seriöst plingas 3 jävla gånger !?
Nala blev lika rädd varje gång...
Inte nog med det, är dom aldrig klara !? Dom skulle vart klara för flera veckor sedan. Suck..
 
Har ni nå önskemål att jag ska skriva om? Något ni vill veta om graviditeten eller så?

Jag tänkte skriva idag om tankarna kring kön.
I början så trodde jag att det var en pojke, men var inte säker. Men tänkte mest för nästan alla mina kompisar har flickor, då får väl jag pojke.
Robin ville att det skulle vara en pojke, och jag ville väl helst ha en flicka, I början.
Tiden gick och jag sluta bry mig helt om kön, ville bara att det skulle vara ett friskt barn. Spelade ingen roll vilket kön min bebis hade.
Man tänkte på så mycket annat. Såg allt bra ut där inne? Är det någon där inne? Lever den?
Men sen någon vecka senare så var jag heeeelt säker på flicka. Jag drömde om att det var en flicka och jag bara kände det på mig. Även Robin trodde flicka och han är såklart glad vad det än är.
Nästan alla gissade på flicka, var bara 3 som gissade på pojke. Typ 3 av 20.
Och mycket riktigt visade det sig vara en liten prinsessa där inne. Men hade blivit lite glad vad det än var.
Men nu får man köpa rosa och massa små söta klänningar iallfall :).
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Vad hände?
Min lilla babies är med barn?
Ser dig framför mig med en liten rosa
klänning och hästsvans och så glad att se mig.
Min älskade babies har blivit stor.
Tårögd. ♡

Svar: Älskar dig pappa <3
Angelin Frejd

Kommentera här: