Så kom livet emellan

Ja som rubriken lyder så kom livet mellan och jag har inte haft tid eller lust att blogga. 
Vetinte ens om det är någon som läser min blogg ? 

Vad har hänt sen sist? 
Har fått en anställning på 75% på restaurangen (fazerfood and services). Restaurang lugna gatan heter de här i Västerås. 
Kommer alltså jobba 6h om dagen och vissa veckor heltid. 
Det känns riktigt bra att ha ett jobb som inte bara är på timme eller vikariat! 

Har ett "nyårslöfte" att inte äta godis, chips, fika, glass och andra sötsaker på 101 dagar, utom vid speciella tillfällen. 
Varför 101? 
Jo för så många likes jag fick på en bild under ett antal timmar på Instagram, så många dagar skulle jag vara utan. 
Så gjorde jag även förra året, då fick jag 94 dagar. Jag klarade de bra och belöna mig själv med en tatuering. 
Vad ska man ha för belöning denna gång? Förslag?  

Vi hade för övrigt en mysig jul och en mysig nyårsafton 🥰

Och till alla er som läser min blogg och vill att jag fortsätter, snälla lägg en gillning eller en kommentar, så jag vet om jag ska fortsätta.  
(null)

(null)

(null)


Kommentarer:

1 Cornelia:

Grattis gumman till anställningen 😍 Du är grym! Å jag kommer alltid läsa din blogg ❤

Svar: Tack gumman ❤️
Angelinfrejd

Kommentera här: