Tack till mig själv

Precis kommit hem från 6 timmar på akuten. 
Man ska alltid lita på sin magkänsla. 
Min magkänsla sa att det inte är magsjuka eller åtminstone inte bara det. 
Hade som sagt andra symptom som stämde in på andra sjukdomar. 
Och tänker inte skämmas för att säga vad, för detta är något alla kvinnor kan få! 
Hade hur som helst både bakteriell vaginos, infektion i livmodern och en cysta på högra äggstocken. 

Nu kommer jag äta två olika antibiotika sorter i 1 vecka! 

Var inte rädda att söka vård. 
Jag tänkte först strunta i det. Rädd för att bli misstrodd, rädd att inget skulle va fel och bara bli hemskickad. 
Även om de är så att man blir det är det alltid bättre att söka en gång för mycket än engång för lite!
Hade jag inte åkt in idag hade jag gått runt ännu längre med en infektion i kroppen. Det hade kunnat sluta illa.

Så tack Angelin för att du lyssna på din kropps signaler 🙏🏻!  
(null)



Kommentera här: