Så fick jag skiten

Ja som jag skrev sist så blev Olivia magsjuk. 

Hennes natt såg ut såhär: 

21:30 spydde

22:15 spydde

23:05 spydde + diarré 

Somna 23:40

00:06 spydde 

03:10 diarré 

04:00 diarré 

06:30 diarré 

07:20 diarré 

11:30 diarré 

Och vart vaken mellan alla dessa gånger. Sovit några minuter hit och dit.

Sen runt 03:30 börja jag få riktigt ont i magen och illamående. 

Det blev värre och värre. Hade riktiga magsmärtor. Kunde inte stå eller gå upprätt. Runt 9 var jag tvungen att gå och spy, men inget kom för magen var tom. 

Strax efter frös jag jätte mycket och så kom febern. 

Låg på 39,6 hela dagen. 

Runt lunch ringde jag hem Robin för jag klarade inte ta hand om barnen. Mådde så sjukt dåligt! 

Liam tog tillfället i akt och åt upp en halv pepparkaksburk 😱! 

Sen sov jag väldigt mycket. Somna för natten redan 18. Idag har jag mindre feber, runt 38,2 och öm i magen, svag och trött. 

Orkat duscha iallfall, annars bara legat i sängen. 

Nä fy för dessa sjukdomar säger jag bara. 

Hoppas de går över snart.

(null)

Kommentera här: