Morsdag<3

Morsdag idag då! :)
Jag är ju inte mamma på riktigt ännu. Men snart är jag ju mamma till min lilla älskade <3
Men Robin gjorde iordning frukost till mig åtminstonde haha.
 
Senare blir det att fika med min finaste älskade mamma, syster, mormor och gammelmoster.
 
Jag älskar min mamma.
Hon har alltid funnits där för mig, precis hela tiden, vad det än gäller.
Hon ställer upp på allt och tvekar inte en sekund.
Hon är världens finaste och vackraste mamma.
Vetinte hur jag ska kunna bli lika bra mamma tilll mitt barn som hon är för mig?
Utan dig mamma vore jag ingenting. Du är allt <3<3
 
 
Här kommer en liten ny filmsnutt när jag försökt fånga hennes små rörelser i magen, men det är svårt.
Hon slutar ju så fort man tar upp kameran. Men tittar man noga ser man några iallafall.
Och nu är det mer att hela magen rör sig haha,
 

Kommentarer:

1 Linda med Ben 😊:

Det är klart du är mamma! Bara för att man inte ser bebisen betyder ju inte att den inte finns än!
Den lever precis som alla oss andra, med hörsel, känsel och ett hjärta som slår! Bara att det är någon centimeter under din hud!
Så jo du är din bebis mamma redan nu! Grattis på mors dag!! ❤️❤️ / Linda

Kommentera här: