Förlossningsplan

Har nu skrivit förlossningsplan/brev. Men jag har inga större tankar eller förväntningar så blev väldigt kort skrivet.
Jag använde mig utav 1177s mall som finns att hämta här : http://www.1177.se/Stockholm/Tema/Gravid/Forlossning/Praktiska-rad-infor-forlossningen/Forlossningsbrev/?ar=True
Jag kommer ta allt som det kommer. Jag vill även försöka utan bedövning och endast med lustgas. Men som sagt så kommer jag ta det som det kommer och jag kanske ändrar mig just där och då.
 
Igår fick jag korten från gravidfotograferingen som Rikard hjälpte oss med.
Denna bilden var den jag gillade bäst:
Jag har packat en del i BB väskan nu och idag köpte jag 3 par stora svarta trosor att ha med till BB.
Köpte även lite nytt till akvariumet, 5 nya fiskar och en växt. :)
 
Igår gick vi för övrigt in i v 34 och idag är de bara 47 dagar kvar. +-2 veckor :) LÄNGTAR!!

Kommentera här: