I did it

När vi har nattat Olivia har det alltid skett i våran famn på pilatesbollen. 

Senaste månaden har jag lyckats natta henne i våran säng med välling inför natten och sen ligger jag kvar med henne och sover. Idag lyckades jag också natta henne på dagen i hennes säng, dock med flaska. Egentligen är det inte hennes säng längre men den i hennes rum är nästa steg, vi börjar med sängen som står bredvid våran. 
Så efter nattningen nu ikväll smög jag ut och åt kvällsmacka och kolla lite tv med min stora älskling. Men nu kröp jag ner i den nybäddade sängen med mitt nya täcke som är as skönt! Så får vi se hur natten går :). 
Man blir ett år äldre inatt också, 00:01 för att vara exakt. 
Godnatt :)! 

Kommentarer:

1 Amanda Jona [SPONTAN]:

Härligt! :D

2 Mirre - Sweetwords:

Men ohh härligt minns då jag vart så lycklig för det, för vår tös somna BARA i vagnen ett tag, så ibland fick jag vara ute och gå i över 2h

Kommentera här: