Happy birthday to me

Fullspäckad helg.


Igår var vi hem till min mamma och åt middag. Blev plockmat och till efterrätt hade jag gjort pannacotta. Både hon och jag har fyllt år. Det var super mysigt och gott! 
Och idag kom svärmor, min pappa, och svägerska med familj. 
Dom hade gjort super god smörgåstårta och jag bakade chokladbollskladdkaka som var super god den också! 

På morgonen när jag fyllde år blev jag väckt med frukost på sängen av min älskling. 
Presenter jag fått : pengar, hudlotion, bio oil, eyeliner, blommor, smoothie mixer och lite annat smått och gott. Så nöjd!

Nu sitter vi i soffan och tar det lugnt. 

Här får ni bilder ifrån helgen ! 

Kommentarer:

1 Mirre - Sweetwords:

Så fin du är och stort grattis, så gott allt ser ut

2 Kaisa:

Men så mysigt! Låter som du fick en riktigt bra födelsedag och helg vännen 😍

3 Amanda Jona [SPONTAN]:

Stort grattis i efterskott! :D

4 Tilda Barkselius:

Åh vilka mysiga bilder!

Kommentera här: