Stukat finger

Inte nog med förkyldning! 

På jobbet idag stukade jag lillfingret och har ont även i sidan av handen. 
Hur bar jag mig åt ?
Rullstolen (personlig assistent) tog tvär stopp på en gatuplatta så fingret böjdes bakåt. Knakade till ordentligt och smärtan kom direkt och sitter i än. 
Aldrig lyckats göra mig illa såhär pass i handen ! 
Har ni stukat något någon gång? Kom med tips på hur man kan lindra smärtan.
Gärna huskurer mot torr hosta också. 

Bara när jag är iväg på jobbet saknar jag sönder mig efter min älskade Olivia. Hur ska det gå att börja jobba på heltid i februari?! 
Hur kan man sakna någon efter bara någon minut? 
Kärleken till sitt barn är obeskrivligt, endast föräldrar kan förstå.
Jag älskade mina katter högst innan Olivia men den kärleken går inte ens att jämföra! 
Och idag blir min största kärlek hela 1 år och 4 mån, mammas älskling !

Kommentarer:

1 Kaisa:

Men aj stackare med fingret! Hoppas det är bättre idag 😔 Hojta om jag kan hjälpa dig med något! ❤️ Och åh söta Olivia, så stoor 😍

Svar: Fortfarande ont. Tack fina du <3
Angelinfrejd

2 Ida:

Nä stackars dig! :(

3 Mirre - Sweetwords:

Ohh så stor hon blivit, lila sötifian, samt AJJJJ vad ont det lät.
ja SKAM är helt underbart

4 Matilda Berlin:

Haha, men nej! Hur kan man ha sån otur?? Hoppas det läker snabbt! Kram

5 Erika:

Men ush, lät inget kul! :(

sv. Åh tack 😍 och stort grattis själv!! Så mysigt :)

6 Amanda Jona [SPONTAN]:

Men usch så obehagligt med stukningen, hoppas värken släpper fort!

Kommentera här: