Work time for me

Idag börja jag jobba. Jag kommer jobba feb mars och april. Sen i maj kommer jag gå hem igen. 

Tills dess är Robin hemma med Olivia :)❤
Vi har lyckats pussla ganska bra utan dagis plats. 
Fick ett erbjudande på andra sidan stan men vi tacka nej , kändes inte bra. 
Vi väntar tills vi får plats på någon av dom vi sökt! Just för att jag ändå kommer gå hem igen pga graviditeten. Och vi lyckas ju få ihop det fram tills dess. 
Sätta henne på ett dagis på andra sidan stan för 3 månader känns inte bra. 
Så vi hoppas på att få en plats till augusti :) ! 

Nu ligger jag helt slut i sängen och ska sova. Godnatt ! 

Kommentarer:

1 Mirre - Sweetwords:

Oh gott det där såg ut och så bra att ni kan pussla det sådär =D

2 Carro:

Hoppas det kändes bra att jobba och det såg gott ut :)

3 Släpp taget. följ flödet:

Skönt för dig att det inte är så länge du ska jobba :D

Kommentera här: