idé torka

Ja nu börjar jag bli dålig på att uppdatera här känner jag!  
Vetinte vad jag ska skriva om riktigt. 
Ställ gärna frågor, precis vad ni vill. 
Min lilla bebis börjar bli stor bebis, hon får ju knappt plats i famnen längre.  Älskade ❤. 
Idag hade vi besök utav min kompis Emelie och hennes sambo fredrik och deras son Milian. 
Dom lekte så gulligt. Olivia hade en leksak hon satt och tuggade på, Milian drar sig fram och försöker sno den från henne haha. 
Ska bli Kul när dom kan leka tillsammans på riktigt. 
Skiljer ca 1,5 månad mellan dom. :)❤

Kommentarer:

1 alice:

vilken mysdag :D

2 Days by Johanna:

haha javisst var svaret från honom bra :)

3 Mirre:

Tycker om din blogg hur du än skriver =D

4 Matilda:

Mysigt med bebisträff :)

När fick Olivia sin första tand?:) du måste svar i min blogg får inget svar annars :P

Kommentera här: