Svar på frågorna ❤

Hur länge har ni vart ett par?  
Om 1 vecka den 20/2 har vi vart tillsammans i 2,5 år. Och förlovade ett halvår. 

Hur träffades ni?  
Vi hade en gemensam vän, John. Jag var in på Johns facebook och såg Robin. Jag tyckte han var så jävla snygg så jag la till honom som vän. Skrev lite grann men rann ut i sanden. Ett år senare ungefär så skrev han till mig på badoo och så fortsatte vi skriva på facebook. Vi bestämde träff spontant när jag och min kompis hade tråkigt. Han, jag och våra vänner åkte till björnön och grillade korv. 

Vem uppvaktade först & mest?  
I början var det jag som var mest på. Jag tänkte "han ska jag ha!". Men när vi dejtat ett tag så fick jag kalla fötter av några anledningar. Det kändes inte rätt. 
Jag skrev ett jätte långt sms till honom varför och sa att vi inte kan ses mer. Fick bara ett "ok" till svar. Blev såklart jätte besviken över det svaret. 
Men några dagar senare fick jag ett sms där han frågade om vi kan ses och prata. 
Vi sågs och prata ut allt två gånger. Han ville kämpa för oss.. Jag är så glad idag att han inte gav upp! Sen var vi lika uppvaktande båda två. :)

Hur länge dröjde det innan ni blev ett par?  
Ja vi pratade ju på nätet smått till och från under ett år. Sen dejtade vi ganska intensivt en månad innan vi bestämde oss att bli ett par. 

Vad har ni för framtidsplaner tillsammans? 
Vi ska flytta till större, helst till hus. Men vi kommer börja med större lägenhet innan hus. 
Sen vill jag gifta mig i framtiden så hoppas att han friar någon gång haha! :) 
Och såklart även skaffa ett syskon åt Olivia. 

Var graviditeten planerad?  
Ja. Robin föreslog att jag skulle sluta med ppiller så det gjorde jag i augusti 2014. Blev gravida i december 2014 och plusade januari 2015 :). 

Planerar ni bröllop? 
Nej inga planer. Jag vill gifta mig men får bli den dagen han vill :) 

Vill ni ha fler barn?  
Ja det vill vi.  

Har ert förhållande förändrats sen ni blev mamma och pappa?  
Inga större förändringar. Mindre tid för varandra mest. :) 

Kommentarer:

1 Days by Johanna:

Kul och läsa lite om er =)

Ni får gå ute och äta sen när hon är lite större och inte ammas :)

Kommentera här: