Skön natt

Idag gjorde vi morgon 07:20. Haft en hyffsat bra natt på väääldigt länge.. 
Hon somnade runt 22 vid bröstet sen flytta jag upp henne till hennes kudde som är bredvid min. Och där sov hon tyst och stilla i 3 timmar!  
Jag fick ligga bekvämt vilket var behövligt för ryggen. 
Wow.

Dom flesta vet att hon brukar sova med tutten i munnen hela nätterna, gny, vända och vrida sig osv. Väcka mig flera gånger i timmen. 
Resten av natten sov hon vid bröstet ganska stilla och tyst :) 

Ville bara dela med mig av min lycka!

Här är mina hjärtan ❤

Kommentarer:

1 sommarblom.blogg.se:

Fint foto!

2 Kaisa - 26 & nybliven mamma:

Vad skönt att hon kom till ro för både dig och lilltjejen :)

Svar: Jaa de var super skönt!! :) väl behövligt!
Angelinfrejd

3 Skogsraah:

Härligt :)

4 Sara:

Hon är ju så duktig prinsessan!! :D
Fin bild på fina familjen! <3<3

Svar: hihi ❤❤
Angelinfrejd

5 Kaisa - 26 & nybliven mamma:

Sv: Haha så sant 😉 Han är 5,5 vecka lite drygt :)

Svar: åååh lilla plutt 😍 såg nu att han kom 20:15 Olivia kom 20:16 😂👍
Angelinfrejd

6 Mirre:

Oh så skönt, =D

Svar: mycket skönt! 👌 hoppas de blir lika bra inatt
Angelinfrejd

7 Amanda Jona [SPONTAN]:

Så himla söt bild på dem :)

Kommentera här: