Dessa tår

Bild på mina tår i detta inlägg för er med fotfobi.

Igår blev de ännu en lång promenad i det fina vädret. 
5 km blev det. Även igår somnade Olivia i vagnen, så skönt! 
Påväg hem gick jag förbi Ica och handla lite till min lunch. 
Den bestod utav banan, apelsin, kiwi, vindruvor och grapefrukt. Några av dom få frukter jag tål. 
Blev en loka crush och även en proteinpudding till. 
Idag blir de vilodag, även fast det är fint väder och jag vill ut. Men hon som fixar min nageltrång sa "de är bra om du inte klipper dina tånaglar".  Det fick jag sota för.. Är de inte nageltrång som gör ont är det något annat.. Typ som att ena nageln skär in i andra tån. 
Blir nog promenad i helgen så även älskling kan följa med oss. 

På tal om naglar, jag har alltid haft jätte långa fina naglar. Nu har jag inte hunnit bry mig om dom på länge men igår lyckades jag äntligen få lite färg på dom! 
Och Olivias naglar växer som ogräs!  
Någon mer vars barn har naglar som växer snabbt och behövs klippas var och varannan dag? 

Ikväll blir det tacomys hos våra bästa vänner. 

Vad gör ni ikväll? 

Kommentarer:

1 Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

Skönt med en promenad :) och gott med lite fruktsallad

Svar: Ja det satt fint :)
Angelinfrejd

2 Kaisa:

Åh vilka fina naglar du har!! Det där är alltså dina riktiga? 😳 (men aj med nageltrång)

Svar:
Angelinfrejd

3 Elena:

Nu blev jag sugen på fruktsallad. Mums!

4 N:

Gott med fruuukt!

Kommentera här: