Tar den tid det tar

Har kommit fram till att sluta natt amma när vi känner oss redo.. Är bara en stress faktor att jag MÅSTE sluta. Fast jag inte ens måste. Egentligen ska man amma till 1 års ålder så behöver inte känna stress.. Dag amma kan jag sluta med helt utan problem iallafall :). 
Så jag kommer blogga när jag hinner. 

Igår var det Robins födelsedag och Olivias namnsdag! :) 
Jag lagade middag och efterätt åt honom så mös vi till empire på kvällen.  
Här kommer lite bilder som jag tagit senaste dagarna :). 

Kommentarer:

1 Marie:

Såg riktigt gott och smaskigt ut och ja minsann blogga då du vill, vi finns här kvar =D,

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vad maten såg god ut!

3 Kaisa:

Du ska absolut inte känna någon press eller stress över att sluta amma. Det tar den tid det tar :) Fina bilder! Kram

4 Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard:

Nav vilka söta bilder!

5 MATILDA:

Så söta bilder på er :D

6 Cissi:

Finns absolut ingen stress att sluta amma. Så länge du själv känner att du vill fortsätta och ni båda mår bra i det ;)

Kommentera här: