0,5 år redan

Idag blir min lilla tjej ett halvår redan. 
Nästan läskigt vad fort tiden går.. 
Låg hon i min mage för 6 månader sen?! 
Känns som en evighet sen. Sjukt blandade känslor.
Man vill att dom ska växa upp, lära sig nya saker men ändå vill man stanna tiden och att dom ska vara bebisar för alltid.
Detta är ändå en ganska rolig ålder. Hon sitter själv, hon leker, hon äter, skrattar och är med mer.

Hur som helst spenderade vi dagen på vallby friluftsmuseum med Jessica och hennes son Anton som är 1 och 3 månader. Så hennes andra son i magen som är beräknad om 3 veckor ❤. 
Vi fikade och kollade på djuren. Mycket mysig dag. 
Nu sover en utslagen Olivia i sängen bredvid mig ❤. 

Kommentarer:

1 linah:

mysigt<3

2 Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Mysigt med friluftsmuseum :)

3 Days by Johanna:

Javisst är det obegripligt vad tiden går fort.

Ja man undrar verkligen vart världen är på väg

4 Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Awww ibland går tiden för snabbt!

Svar:
Angelinfrejd

5 alice:

åh grattis på halvårsdagen! jag vill ha min lilla bebis föralltid, inte att hon ska växa haha :(

Kommentera här: