Ryggfan

Idag skulle jag ta en promenad, hade sett fram emot det. Så innan jag skulle ge mig ut gjordee jag armhävningar och squats. På tredje Squaten hände något med ryggen... Nu kan jag knappt gå eller röra mig. Och såklart är Olivia extra gnällig idag när jag inte klarar bära omkring henne. Förmodligen en sträckning?  Hoppas robin kommer hem i tid och hjälper mig :(. 
Lovade att visa topparna jag köpte i söndags. 
Här har ni dom ; 

Från Gina tricot. 
Igår kom även Linas Matkasse som vi lyckats få för endast 29 kr! :) får se om det går hem eller ej.
Har ni beställt kassar, vilken gillar ni bäst? 

Kommentarer:

1 Skogsraah:

Hoppas ryggen ordnar till sig!

Svar: tack :)
Angelinfrejd

2 A M:

Ajdå, hoppas inget allvarligt hände med ryggen. Har själv haft ryggproblem sen v.12.... :/

Svar: Förmodligen en sträckning, tack :) fy stackare!! :/
Angelinfrejd

3 Emma Engström:

Hoppas din rygg blir bättre, låter inte roligt! :o

Svar: tack :)
Angelinfrejd

4 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Matkassar verkar väldigt smidigt, me njag skulle nog inte uppskatta att det är förbestämt vad man ska äta och inte får välja själv. Meeeen, det kanske bara är jag med alla mina recept med specialprodukter, haha :) Om inte annat varierar man sig säkert mer gällande maten med matkassar, blir lätt att man lagar samma maträtter om och om igen :)

sv: Det lät ju inte fel alls! :))

Svar: vi är så dåliga att komma på nya maträtter så är kul med matkassar då och då. är också jätte petig och gillar inte allt men då har jag inget val och har faktiskt blivit överraskad många gånger att det är gott fast jag trodde tvärtom 😂😂
Angelinfrejd

5 Days by Johanna:

Hoppas du får en skötväska när du fyller år :)
Jag vill mer ha en vanlig handväska som kan fungera som en skötväska också :)

Svar: http://www.jollyroom.se/produkter/skip-hop-skotvaska-chelsea-svart

denna är super snygg den har jag önskat mig. dyr dock.
Angelinfrejd

6 Johan:

Aj, hoppas ryggen är bättre nu/imorgom! Man blir så medveten om hur mycket ryggen faktiskt hjälper till när man inte kan anväbda den som vanligt... men så är det iofs med alla kroppsdelar.

29kr! Hur har ni lyckats med det?
Jag har tyckt att vi ska testa någon matkasse, men sambin är skeptisk :P haha

Svar: Ja ryggen är bra att ha haha 😂😂
om man blev ny medlem på refunder och beställde genom dom fick man 220 kr i återbäring. Och påsen kostade 229 👍👍
Angelinfrejd

7 Angelin :

http://gratisprinsessan.se/2016/01/billiga-matkassar/
Här är hur jag fick Matkasse för 29 kr

8 milina.blogg.se:

Ajdå! Hoppas det blir bättre snart!

Svar: tack ;)
Angelinfrejd

9 Amanda Jona [SPONTAN]:

Usch då, hoppas ryggen blir bättre snart! :)

Svar: tack :)
Angelinfrejd

10 Mirre:

Krya på ryggen, vi funderar också på sådan där matkasse för att få nya ideer =D

Svar: tack :) city gross matkassar är bra :)
Angelinfrejd

11 Natalie Salazar:

men stackare aj då :(

Kommentera här: