Nya mattan

Idag var jag älsklingen och bebis till shoppning centret på morgonen. Jag kom hem med två nya tröjor och ett par mysbyxor. Ingen idé att köpa jeans för jag ska Fan ner mer i vikt först! Bild på sakerna kommer. 
När vi kom hem åkte Robin iväg och jag och Olivia fick besök utav hennes gammelmormor, mormor och moster :)❤
Här är hon med sin gammelmormor och så lilla nala också. 😂❤
Nu kommer snart robin hem, Olivia sover här bredvid. 

Här får ni bild på våran nya matta vi köpte igår :). 
Inte helt våran smak men lätt att dammsuga av katthår på samt grå så håren inte syns lika bra. 

Hiss eller diss?  


Kommentarer:

1 Karro och King :):

Tänk att få ha sin gammelmormor, vilken lyx :) Och vilken söt katt som är nyfiken och kikar fram :)

Svar: jaa 😊 hon har dock alzheimers :/💕
Angelinfrejd

2 N:

Fint!

3 Days by Johanna:

Så fin bild på tösen och gammelmormor :) och aldrig fel med shopping :)

4 linah:

hiss:D!

5 Amanda Jona [SPONTAN]:

Första bilden är ju bara för fin :)

6 Mirre:

Så fint det vart och söta de är de tre =D

7 Natalie Salazar:

sån har vi i köket :)
vart har du köpt den ifrån?
för min kille har köpt den men han mins inte och jag skulle gärna vilja byta ut den till en ny känner inte för att skicka den på kemtvätt :P

8 Natalie Salazar:

hmmm men va skumt har kollat där men inte hittat, vad gick den på?

Svar: den lilla 400 o stora 600
Angelinfrejd

Kommentera här: