God jävla morgon

Kl 06 var de tydligen morgon här hemma, för alla. Inte tack vare Olivia för hon sov utan tack vare min katt Nala! 
Den äckliga jäveln bestämde sig för att spy i sängen, på mig, i mitt hår. 
Hon ska ju alltid sova bakom mitt huvud och är sjukt jobbig på natten. 
Stänga dörren går inte, då står hon och skriker, krafsar och hoppar sedan på handtaget och öppnar dörren. 
Ibland vill man seriöst bara strypa dom eller lägga upp på blocket. 
Det värsta är att hon spydde sen sprang hon iväg för hon VISSTE att de var fel och att jag skulle bli arg. VARFÖR springer man inte iväg INNAN?! 
Så nu har jag vart uppe en timme och duschat, bäddat rent sängen och kastat i dom andra lakanen i tvätten.. 

God jävla morgon! 
Det är alltså den fula katten till vänster! 
(förlåt Nala men just nu är jag jävligt arg på dig)

Kommentarer:

1 Amanda Jona [SPONTAN]:

Men usch vilken jobbig start på dagen!

2 Mirre:

Det var en härlig start ;/

Svar:
Angelinfrejd

3 Cornelia :

Nää fyfan!! Stackare 😰 hoppas dagen blir bättre ❤

4 Sigrid:

Åh, usch. Ingen bra start på morgonen direkt :(

5 Amanda - Skönhetsbloggare på Beauty Boulevard:

Åh vilken jobbig start på dagen :( Men katterna var ju helt fantastiskt fina, vad är Nala för ras? Kram

6 Days by Johanna:

Usch vilken start på morgonen

7 Days by Johanna:

Tack! :) Det var jätte gott :)

8 linah:

hoppas dagen blir bra iallafall<3

9 Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Usch fy vilken start på dagen :(

10 Hanna Klasson:

Fyfan vad drygt att vakna sådär! Jag känner mig lyckligt lottad över att mina katter typ aldrig spyr, det är nästan bara på sommaren när dom ätit för mycket gräs. Men ibland när dom rusar runt på morgonen så vill man bara sälja dom, haha!

11 Kaisa - 26 & nybliven mamma:

Haha men stackare. I know the feeling! Ibland är inte blocket annonsen långt borta alltså ;D

Kommentera här: