Glasögonorm

Nu är dom beställda, dom fula glasögonen.. 
Synd att man inte kan välja vilka bågar man vill för man har så tjockt glas. Man blir så begränsad.. 
Men men jag är i stort behov av nya då mina är så gamla. 
Dom avrådde mig ifrån att skaffa nya glasögon nu så länge jag ammar. 
Så fort man har stor hormonpåvärkan så kan även synen förändras. Både åt de dåliga och de bra! Visste ni det? 

Hur som helst valde jag att skaffa nu ändå :) använder glasögon så sällan. 
Kanske bjuder på en bild när dom kommit :) 

Olivia har haft ett par dagar där hon är extra gnällig och ingenting duger. Hon vill mer än vad hon kan. Hon vill krypa, hon vill sitta men är inte riktigt där, då blir hon sur :p.
Men jag älskar min lilla dotter mest utav allt ändå ❤❤❤


Kommentarer:

1 Days by Johanna:

Skall bli kul och se dina nya glasögon :)

tack jag är jätte nöjd med håret

2 Kaisa - 26 & nybliven mamma:

Hade ingen aning om att det påverkar synen. Har också glasögon (ibland), inte jätte dålig syn men var tvungen att skaffa när jag pluggade. Tycker det är superfint med glajjor :) Tack kära du! Hoppas du känner att du har lite mer energi imorgon.

3 Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Jag skulle också behöva nya glasögon. Inte köpt nya på över 13 år :-p.

4 Mirre:

Kul att se glasögonen och ja, man älskar dem alltid gränslöst ändå =D

5 Lina. S:

vart har beställt dina glasögon? Eftersom du sa att de var begränsat med bågar pga tjockleken på glaset? Jobbar nämligen med det nu :)

Svar: synsam:)
Angelinfrejd

6 Matilda :

Vi har exakt samma problem! Elisa vill sitta och krypa men hon kan inte än. Så hon blir superarg 😂

Kommentera här: