Dagis

Idag stack jag iväg och fick egentid. Jag solade 30 minuter. SÅÅ skönt!  
Hade gått bra hemma för robin med Olivia. 
Hon hade tagit flaskan utan problem! :o 
Och när hon luftade rumpan drog hon till med bajs fest, mohaha!! 

Sen drog vi ner på stan. Jag behöver nya glasögon. Men grejen är den att jag hatar glasögon, har alltid linser. Och jag har så fruktansvärt dålig syn så mina glas är seriöst flaskbottnar så kan inte ha vilka bågar som helst. 
Hittade inga jag gillade såklart men la undan ett par. Glasögon måste jag ju ha. 

Nu har jag även ställt Olivia i dagisplats kö äntligen!! Kommer vara hemma med henne till mars 2017 som det ser ut nu. Men sökte plats från och med januari 2017 :) 

Fick ni erat förstahandsval? 

Kommentarer:

1 Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Hoppas hon kommer in på de dagiset ni vill att hon ska gå på :D

2 sommarblom.blogg.se:

Åh, skulle också behöva sola lite!

3 Malin Lundgren:

åh så gullig

4 Johan:

Det är så viktigt med egentid sådär, men blir kanske lite svårt när man har småbarn sådär, men det går ju att lösa! :)

SV: Oh yes! Den är riktigt bra tycker jag! :)Då kanske det är läge att testa det då, om det ändå är så billigt menar jag :)

5 Amanda Jona [SPONTAN]:

Håller tummarna för att ni får ert förstahandsval! :)

6 Mirre:

Ja, vi fick vårat förstahandsval =D, jag sökte då Isabelle var 3mån =D

7 Anna:

Har sökt dagis från slutet av augusti och hoppas verkligen vi får plats då. Ställde honom i kö när han bara var någon dag gammal så hoppas vi ligger bra till... Pratade med några på öppna förskolan idag som sökt från mars och ännu inte fått någon plats, eller jo en plats långt ut på landet fast de bor i stan så de var väl inte så sugna på det...
Vet du att man också kan ställa barn i kö till många skolor i Västerås, från ex årskurs 4 eller 6-7. Är ju gratis att stå i kö så jag har ställt honom i alla köer ifall han skulle önska gå på någon, ex engelska skolan.

Svar:
Okej är ju ett år kvar tills hon ska börja, sökte ju från januari 2017 :) så håller tummarna.
jaha det visste jag inte. men de får vänta tills jag vet var vi kommer bo :)
Angelinfrejd

8 Days by Johanna:

Vi hoppas få vårt första val, återstår och se i maj när vi får besked :)

9 Sandra:

Åh så söt!
Trevlig helg! :) Kram

10 Släpp taget. följ flödet:

Skönt att du kom iväg vännen! :)
Håller alla tummar och tår att ni får förstavalet!! PUSSS

Kommentera här: