Bästa vän vs värsta fiende

Vågen är ens värsta fiende och bästa vän. 
Vart min fiende 2 månader då den stått still på 83 kg. Häromdagen var det min bästa vän då den äntligen visade 82,4. Och så imorse ville jag bara kasta ut den jäveln genom balkongen! Uppe på fucking 83 igen!!  Då har jag verkligen kämpat och skött mig.
Såna här gånger vill man ge upp. Bli en soffpotatis som moffar massa sötsaker. För varför slita och kämpa för ingenting. 

Man ska inte haka upp sig på vågen, men nu gjorde jag de! 

Bitter tjej denna lördag morgon!!  

Kommentarer:

1 Mirre:

jag står också still, jag har ett rörligt jobb, mycket gå och springa, så skulle nog gå upp mera om jag inte hade det, jag skulle kunna lägga in en högre växel för att gå ner i vikt, men men inte kommit dit än =/, men har i alla fall börjat träna lite på gym nu och köpt medlemskort så nu ska jag väl hitta motivationen =/ =D

Men ja den där vågen är hemsk mot en ibland

Kommentera här: