Utvecklingssteg 1

Ja då var man mörkare i håret, blev dock inte så super bra så måste slänga i en färg till sen nån dag.

Denna natt har vart förjävlig. Olivia blir 5 veckor idag och det är oftast då dom når utvecklingssteg 1. Finns säkert att läsa om någonstans för er som undrar vad det är.
Men hon hade typiska symptom på det inatt. Mycket skrik, var vaken och vägrade sova, ville ligga och snutta på bröstet hela tiden, vara nära, sov oroligare än vanligt när hon väl sov och till råga på de har hennes mage vart värre inatt.. Jag sov sammanlagt 2 timmar, fått nån liten lur nu på förmiddagen. Men nu sover hon så gott så men såklart PÅ mig o så fort jag lägger ner henne vaknar hon elller sover oroligt. Jaja jag överlever väl.. min lilla bebis, man får dåligt samvete nu när man tittar på henne o undrar hur man kunde känna sig så arg och frustrerad.. Hon vet ju inte ;( men man blir knäpp när man är trött o en zombie..
 
 

Kommentera här: