Blää

Jag är så sjukt trött på mina tår nu.. Haft nageltrång hela graviditeten och trodde det skulle bli bättre men icke, har blivit värrre. Jag måste ta tag i det och ringa någon som kan hjälpa mig med det..
Sen vill jag bara köpa våra förlovningsringar NU!!! Vetinte hur länge man ska vänta ? Får inte på mig mina vanliga ringar än så måste nog vänta ett tag till. Har ju ändå 15 kg kvar att gå ner. =( 
Vågen står helt still, så jävla irriterande. Bara att fortsätta försöka bli av med det. 
Promenader blir det som sagt inte mkt av pga vagnen och tårna. Så jag längtar tills jag får börja styrketräna. Då blir det något träningspass om dagen här hemmma. 
Sen är jag jätte trött på mitt utseende speciellt min hy o mitt hår. Så nu blir det någon förändring !! Hårfärg och brun utan sol är köpt. Sola går ju inte så man får fejka tills det går. 
 
Imorgon bär det av till Knivsta för att träffa Jenny&Jennifer med deras bebisar Adam och Sofie ! =) Ska bli så himla roligt <3

Kommentera här: