Första föräldrargruppen

Idag var jag ledig, sköönt !
Mötte Sofia på stan, vi åt lunch på mc donalds och sen gick vi i lite affärer. Och vi avslutade med en mjukglass.
Det var jätte trevligt <3.
Sen hämtade jag upp Robin på hans jobb och vi for på första föräldrargruppen. Denna tyckte vi va inprincip världelös.. Lärde oss absolut ingenting. Men nästa gång ska dom prata mer om förlossningen osv, lite det man vill få mer info om.
Jag är dock inte ett dugg nervös inför förlossningen vilket är skönt.
För övrigt gick jag in i v 25 idag (24+0). :) Här kommer dagens mage och outfit.
När jag kom hem från föräldrargruppen så fick jag så dåligt samvete för lilla Stella har skrikit hela morgonen att hon vill gå ut.. Men jag hann inte imorse. Så jag tog ut henne en sväng. :)
Man får passa på nu innan bebis kommer för då kommer man inte hinna sånt lika mycket.
Hon gick ett varv runt huset och påvägen skaffa hon sig en ny kompis som följde efter oss hela tiden haha :)
Och nu sitter jag och har sug efter glass IGEN!
Det är tydligen ett tecken att man väntar flicka, glass sug ! :P Men hur mycket man ska tro på det vettefan.

Kommentera här: