Planering

Goddag!
Har nu spenderat flera timmar att försöka planera dom där jävla föräldrardagarna men fattar ju inte ett skit och blir bara fel.. Nu kommer jag inte ens in på sidan igen för det blivit nå fel, suck!!
Gör ett nytt försök imorgon. Men av det jag hann se kommer jag leva fattigt som fan. Kommer få ut typ 4-6 tusen beroende på hur måga dagar jag väljer att ta ut. Vill inte ta mer än 5 för då räcker dagarna inte långt..
Robin kommer ge mig några dagar också så det räcker längre.
 
Igår va jag hos mamma och träffa alla djuren. Ankorna, hönsen och katterna =) <3.
Hon hjälpte mig att slinga min utväxt och jag hjälpte henne att dammsuga lite.
 
Idag gick vi in i v 29, tredje och sista delen av graviditeten ÄNTLIGEN ! =)
Börjar bli riktigt trött på mina tuttar haha dom läcker tamefan hela tiden.... Vill inte ens veta hur dryga dom kommer att vara sen.
Våran lilla tös har haft hicka nästan varje dag nu, det är gulligt men lite jobbigt också haha. Robin hör hennes hicka när han lägger örat emot, hur sött??!

Nu inväntar jag att Robin ska sluta jobbet för då ska vi hämta hans bil och sen åka till Ikea och inhandla det sista, SÄNGEN ! =D=D=D

Kommentera här: