Twistshake

Dagen innan nyårafton är här. 
Den har vi spenderat först på BVC. Lillskiten väger nu 6165g.
Längden tog vi inte idag men är nog runt 64 cm lång. 
Liten blir stor! Det är blandade känslor över det. Man vill ju att hon ska vara liten föralltid för hon kommer aldrig mer vara liten. Men ändå ser man fram emot deras utveckling.
Efter bvc åkte vi hem till min käraste Sara. Där tog vi en kaffe och prata lite. 
Påvägen hem så hämtade jag ut ett paket jag beställde iförrgår. Den omtalade twistshaken! 
Men dum som man är så tänkte man inte på att det finns olika storlekar på dianapparna. Såklart medkom storlek L. Man ska ha S till bröstmjölk, så jag får vänta med att prova den tills jag köpt en ny dianapp. 
Men vad tycker ni om den, hiss eller diss? :) 
Såklart blev det färgen rosa. Min favvofärg. 
Imorgon kommer jag försöka hinna blogga om mitt år. Missa inte det ! 

Kommentera här: