Välkommen December!

Haft en underbar och skön helg.
I Fredags var jag ledig, så skönt efter att ha jobbat nästan 2 veckor i sträck. Då slog jag på stort och överraskade älsklingen på en 3 rätters middag när han kom hem från jobbet.
Förrätt: toast Skagen.
Huvudrätt: pepparbiff, potatis kroketter, chili bea och sparris.,
Efterrätt: en jävligt god kladd
kaka serverat med kaffe:))

Efter maten så drog vi och umgicks med några vänner, dom drack och jag var nykter. Lagom till alla blev väldigt dragna drog vi hem och sov.
Dagen efter så åkte vi till etuna med sara och marre då dom skulle köpa ny bil.
Efter det åkte vi och handla lite sen hem och mös hela kvällen <3 :)

Söndag morgon började vi med frukost på ikea (inget att rekomendera).
 
Gick en stund på Erikslund efter det. Vi åkte förbi Vallby julmarknad en sväng också, mysigt :) 
Sen åkte Robin till garaget och jag åkte hem och julpynta här hemma. Det kommer bättre bilder på det sen. Medans jag julpynta och slog in julklappar skulle ju såklart katterna vara med överallt :) haha.
 
 
 
Igår blev det bara jobb och slapp hemma efter det.
 
Idag var jag ledig och har legat hemma med VÄRLDENS jävla mensvärk, aldrig haft sån värk någonsin!! Så nu ska jag kolla tv och unna mig massa gott så min mensvärk kanske försvinner haha ! :)
 

Kommentera här: