Julmys

Blir inte blogginlägg så ofta, blir bara massa summeringar och då blir det istället lååånga inlägg. Ska försöka ändra på det och göra fler inlägg haha !!
Men här kommer en summering av vecka och helg.
 
I veckan som var hände det inte så super mycket, mest bara jobb jobb jobb...
Men i Onsdags så var jag och syrran på en shopping runda på Erikslund. Jag kom hem med 4 nya tunikor, en bh och ett par jeans. Blev även en till julklapp tilll mammsen.
Jag har shoppat klart alla julklappar utom en, så himla skönt !
Här en jeansen och en av tunikorna jag fick med mig hem.
I Fredags efter man slutat så blev det julbord på jobbet. Det var mycket god mat och trevlig stämning! Blev nyktert för min och emilias del :) Och grattis till Sara och Janne som blev årets medarbetare 2014! :)
 
På Lördagen så blev det ännu ett till julbord, på ikea med Pappa, Faster, Farmor, Farbror och Kusin :) Det var jätte mysigt, dock inte alls lika god mat som på fredagen! :P
Efter det blev det hem och invänta Robin som var i garaget och fixa med hans högtalare. Han målade om dom till svart och nu står dom i vårat vardagsrum, blev jätte fint ! Nu jävlar kan vi överrösta grannjävlarna.
På kvällen skulle vi ha bowlat med ett par vänner men planera blev inställda så vi mös till en film istället. :)
 
Söndag, 2a advent börjades med en god frukokst och ett avsnitt av julkalendern. Sen tog jag och älsklingen en runda i spåret. När jag kom hem igen så gjorde jag rent hos firrarna och dammsög och sedan kom Lovisa över en stund. Vi fikade lussebullar och pratade, man har mycket att prata om när man inte setts på ett tag <3.
 
När hon hade åkt hem så mötte jag Robin (och en stoooor äcklig fett jävla spindel) nere i källaren. Vi hämtade upp julgranen och pyntade den ! Blev sjukt mysigt :) Tyckte katterna också haha :))
 Nu har jag precis kommit in från en liten promenad, ska äta och vila och sen fara till jobbet ! Ha en trevlig dag & vecka allesammans =)
 
 
 

Kommentera här: